Ask questions about objects or pictures connected to the topic.

Bring in and display a number of objects or visuals related to the lesson.
Art and design: The construction of pop-up cards

Props

Show learners four examples of pop-up cards and ask them questions, such as “Which do you like best and why?”, and “Which would be the easiest and/or most difficult to make and why?”

 

 

Visuals

Select an intriguing picture, cartoon or photograph of an optical illusion. Make enough copies for everyone, or use a smart board or data projector. Ask learners to identify the techniques that create the optical illusion. You can find examples of optical illusions at www.yourdailydump.com/category/optical-illusion

 


4. ОПИСАНИЕ И ВИЗУАЛИЗАЦИЯ

Задавайте вопросы об объектах или рисунках, связанных с темой.
Введите и отобразите ряд объектов или визуальных элементов, связанных с уроком.

Искусство и дизайн: построение всплывающих карточек

Реквизит
Покажите учащимся четыре примера всплывающих карточек и задайте им вопросы, такие как «Что вам больше всего нравится и почему?» И «Что было бы проще и / или сложнее сделать и почему?»

Визуальные
Выберите интригующую картину, мультфильм или фотографию оптического обмана. Сделайте достаточное количество копий для всех или используйте интеллектуальную плату или информационный проектор. Попросите учащихся определить методы, которые создают оптический обман.

Вы можете найти примеры оптических иллюзий на www.yourdailydump.com/category/optical-illusion

От Admin

Добавить комментарий